Traductor

dimarts, 12 de juliol del 2011

Acampada Dos de Maig





Visc a prop de l'Hospital Dos de Maig.
Últimament està sent bastant noticia ja que es veu que la pròpia Creu Roja el vol tancar i vol fer oficines. A mi, quasi nouvingut al barri, em va extranyar des d'un principi la proximitat de dos hospitals públics com aquest i l'Hospital de Sant Pau, pero bé, no crec que mai estiguin de més.
El primer que vaig observar, desde la victoria de CIU a les autonòmiques, es que es van començar a veure afectats per les retallades i van començar a penjar cartells queixant-se de les noves restriccions. Doncs bé, ara les coses van pitjor, doncs s'està plantejant un tancament que crec bastant inminent. El barri està ple de cartells en contra del tancament però em dona la sensació que no està sent una revolta molt popular. A les 20h de cada dia es veu que hi ha una "cacerolada"...jo no he sentit mai absolutament res. Els dimecres hi ha concentracions i dona la sensació que només estan els propis treballadors.
El sumum, però, ho he trobat des d'ahir dilluns. Anant cap al metro pujant el carrer dos de maig, em trobo que a la vorera no puc pasar perquè hi ha un home amb un gos, i a la que giro la cantonada...tachán! Acampats!! Ostia, que curiós...els indignats!! Aprofito el semàfor en vermell per mirar-m'ho una mica...arrecades, punkis, gossos...ok...pel que veig són del perfil antisistema...
Llavors avui al aixecar-me faig el mateix recorregut i veig que els empleats, uniformats, parlen amb alguns dels acampats. Arribo el metro i tinc avui la sort de fullejar un "20 minutos" i llavors no puc deixar de sorpendrem quan llegeixo "Metges acampats davant l'Hospital Dos de Maig". Va home va!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada