Traductor

divendres, 2 de setembre del 2011

Cursa de la Mercé

Aquest any he vingut de l'estiu a tope, casi obsesionat amb fer esport.
Ja mentre era l'estiu vaig mentalitzar-me que havia d'estar en moviment, i en les 3 setmanes que he estat de vacances he anat a correr unes 5 vegades aproximadament 30 minuts cada vegada.
Pero el gran canvi l'he fet al tornar a Barcelona.
Després de 5 dies e descans i aclimatar-me a la tornada laboral, vaig començar a correr 30 minuts cada dia. Sempre el mateix recorregut, baixant dos de maig, girant a aragó, diagona, passeig de sant joan i tornant per còrsega. Més o menys, segons google maps, casi 5 kilometres.
M'he anat trobant millor cada dia. El motiu principal és que aquest any vull tornar al futbol com a jugador i he d'estar en forma, pero ara m'he posat un repte: Preparar-me per correr les 7 curses 10k de Barcelona. La primera d'elles la Mercé el pròxim dia 18. M'he agafat fins i tot el xip groc.
L'any passat vaig apuntar-me a la Cursa del Corte Inglés i va ser una mica desastre, ja que els 11km els vaig fer en casi hora i quart, pero clar, feia molts molts de mesos que no feia ni brot.
Així que aquesta vegada m'estic preparant a consciència, i els meus objectius seran aquests:

18/09/2010
Cursa de la Mercè 10km
Novembre
Open Jean Bouin 10km
Desembre
Cursa dels nassos 10km
Gener
Barri de Sant Antoni 10km
Abril
El Corte Inglés 11km
Abril
Nike-Bombers 10km
Juliol
La Maquinista 10km

WEB


A veure quantes aconsegueixo fer i les meves marques.

Després, quan acabi el repte, faré números de les que he pogut fer i els resultats. Així valoraré el següent pas que em fa especial il.lusió : correr una marató. Crec que correr 42 kilometres i arriba a la meta viu ha de ser una sensació increible.
A veure que faig!

Per cert, el cartell de la Mercé, una mica lletjet no?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada