Traductor

dimecres, 2 de febrer del 2011

Un dia d'AVE


Sempre que per motius de feina em diuen que he d'anar a Madrid es per mi un bon dia, i ahir va ser un d'aquests.I és que la veritat m'encanta viatjar amb AVE.
Ahir em va tocar aixecar-me aviat, pero a les 7.30h l'agafava i encaminava el trajecte que en 2h 43 minuts em duria a la capital. Ahir anava ple de gent. Havia de decidir si llegir-me l'informe de Judea o comprar alguna cosa...al final em vaig comprar el jueves (joer mira que em costa el llibre!!!) i els primers minuts del viatge són els més emocionants...diuen la pel.lícula que faran!! Quan sona la campaneta em poso en tensió...comencen a parlar i sense dubte diuen les paraules que marcaran el viatge " La reproducción programada para el viaje de hoy es...(suors) Nine!!" Merda. Un musical. Llavors dubto, que faig? Ipod? Jueves? Llibre? comença la película, enga va, ho probo. I al final he de dir que em va agradar molt! Un musical en que el Daniel day Lewis fot un paperàs, surt la nicole Kidman, la Kate Hudson, Penelope Cruz, Fergie.. Va ser una bona manera de pasar dos hores de viatge. Ah i unes files darrera meu estava el ja exgimnasta Gervasi Deferr.
Després un arriba a Madrid, agafa el metro ( costa 1 euro!! desde no se quants anys ja!! i aquí no para de pujar!) pujo al vagó (son molt estrets), baixo a la Gran Via i em doc un passeig de deu minuts la mar de gust fins arribar a la oficina. Llavors reunions, dinar i sobre les 16h me'n vaig xino xano cap a Atocha, trigant uns 30 minuts caminant.Paso pel PRado, pel Thyssen,pel Banc d'Espanya, Neptuno...
A la tornada de l'AVE la mateixa ceremonia " La reproducción programada para el viaje de hoy es...(suors) Niños Grandes!!" Merda.Aquesta vegada no he tingut sort. I les expectatives es compleixen. Película bastant dolenta que va fer tronxar-se al nen que tenia al meu costat, clar, tenia uns 14 o 15 anys.

Vagin com vagin les reunions a Madrid sempre m'agrada viatjar en l'Ave. Molt més comode que l'avió. Arribo sobre les 20h a casa, pero un dia es un dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada