Traductor

dijous, 23 de setembre del 2010

Toros no. ok. Correbous, si??




Fa uns mesos, crec que va ser al juliol, el Parlament de Catalunya va aprobar una llei amb la qual quedaven prohibits els toros a Catalunya. Jo vaig ser el primer que em vaig alegrar, ja que els toros em semblen una tonteria que no va més enllà de fer un espectacle de la mort d'un animal. Un animal que sofreix i, tot el que diguin els protaurins, per molt bé que visqui fins aquell moment no es pot fer un espectacle de la mort.
Tinc un amic super de dretes, un tio cult, reflexiu, estudiós, amb Màsters i que va fer amb mi la carrera de dret que em deia que lo únic que no podia defensar en aquesta vida es que li encantaven els toros. Era un amor irracional. Crec que aquest "amor" ve més lligat a la cultura patriotica española pero bueno...cadascú...
Doncs bé. una vegada aprovada la llei la pregunta era clara: S'ha fet per protegir a l'animal o s'ha fet per trencar amb tot el que sigui espanyol? Doncs ahir el Parlament ens va donar la resposta : Tan els hi en fot els animals.

Doncs resulta que ahir tenien la oportunitat de demostrar que el Parlament es mou per aspectes racionals. Doncs no. Cagada.
Els correbous es uan festa tradicional de Catalunya, pero la mateixa també consisteix en fer patir un animal. Que més dona que no arribi a morir, com defensen? Per exemple hi ha correbous que els hi posen foc a la cornamenta. Això fa embogir al bou, excitat pel foc a més de deixar-lo cec. També es nombroses les vegades que es queden cecs i moren habitualment d'esgotament...Llavors, si estem en contra dels toros perquè estar a favor dels bous.La resposta es clara, fàcil i decepcionant. Els eurus, que diría el Nuñez de Crackovia.

Mantenir els correbous suposa tenir contents els ganaders de Catalunya. Pasta fresca.
Doncs Parlament, tenieu una bona oportunitat de guanyar credibilitat, pero com sempre l'heu cagat.

Que us bombin!

1 comentari:

  1. Mira que comparar els correbous amb els toros....la pela es la pela,noi.

    ResponElimina